TERVETULOA LEXICUMIN BLOGISIVUILLE

Blogisivuiltamme voit lukea lyhyitä ja hieman pidempiä kirjoituksia eri aihealueisiin liittyen. Pääsääntöisesti kirjoitukset liittyvät tarjoamiimme palveluihin, mutta pyrimme myös julkaisemaan yhteistyökumppaniemme kanssa mielenkiintoisia kirjoituksia mahdollisimman laajasti eri elämän- ja työaloilta. 

Julkaisemme sivuilla asianajaja Timo Salosen kirjoittaman 6-osaisen juttukokonaisuuden brändistä ja brändäyksestä otsikolla ”Kysymyksiä ja vastauksia brändistä: Lyhyt Oppimäärä”.  Juttusarjan ensimmäinen osa on jo luettavissa ja löydät sen alakentästä. Salosen kirjoitussarja ei ole juridinen katsanto brändeihin vaan hänen kokemuksiin ja havaintoihin perustuva kokonaisvaltainen tiivistelmä brändin maailmasta. Koska brändin maailma on tänä päivänä entistä mielenkiintoisempi ja jokaisen yrityksen markkina-arvoon tavalla taikka toisella vaikuttava asia niin pyrimme kirjoittamaan ja julkaisemaan myös muita brändiaiheisia kirjoituksia.  Lue sivuiltamme mm. aiheeseen liittyvä kirjoitus, ”Voiko yritysjohtajien töppäilyt vaikuttaa brändeihin”.

Voit tilata brändiä käsittelevän juttusarjan suoraan sähköpostiisi tai minkä muun tahansa artikkelin sinua kiinnostavista aihealueista yhteydenottolomakkeemme kautta. 

Huomioithan, että kaikki kirjoitukset ovat yleisluontoisia, eikä niiden perusteella tai johdosta pidä omatoimisesti ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin. 

Antoisia lukuhetkiä!

Hyvät lukijat olemme tulleet tämän lyhyen Brändiä ja hieman Brändäystäkin käsittelevän tarinamme vaiheeseen, että on aika tehdä jonkinlainen yhteenveto ja katsoa mihin …

Tässä osassa on tarkoitus käsitellä Brändiin liittyvää juridiikkaa. Alkuun on sanottava, että tämän osan kirjoittaminen on ollut tähän mennessä tämän juttusarjan haastavin. …

Sarjan ensimmäisessä osassa jäimme kysymykseen, voiko Brändillä olla myös jokin muukin tehtävä kuin myynnin edistäminen. Tuossa yhteydessä totesimme, että ennen kuin tähän …

Eräs keskeisempiä kysymyksiä joita yritysjohdon tulisi osata kysyä eri yritys-/liiketoimintastrategioita valittaessa ja uudistettaessa on, että mikä merkitys ja suhde yhtiön brändillä tai …

Brändiä käsittelevän juttusarjan ensimmäisessä osassa kävimme läpi Brändin yleistä ja perinteistä määritelmää. Tämän määrittelytavan mukaan Brändiin kuuluu olennaisina elementteinä lupaus, lisäarvo, erottamisfunktio, …

Totesin Brändiä käsittelevän juttusarjan ensimmäisessä osassa nimenomaisesti, ettei juttusarjassa voida erikseen käsitellä Brändäystä. Tästä huolimatta tulin siihen lopputulokseen aloittaessani kirjoittaa tätä juttusarjan …