Brändin dna

MIKÄ BRÄNDIN DNA ON?

BRÄNDIN DNA on analyysi- ja strateginen työkalu kaiken kokoisten ja ikäisten yritysten markkina-arvon kehittämiseen ja kasvattamiseen sekä sitä kautta myös yrityksen valmistamien/myymien tuotteiden ja/tai tarjoamien palveluiden myynnin kasvattamiseen ja vahvistamiseen.

BRÄNDIN DNA:n kehitystyön ohjenuorana on ollut universaali totuus siitä, että nykyisessä globaalissa ja digitaalisessa maailmassa jokaisen yrityksen markkina-arvo toimialasta ja elinkaarivaiheesta riippumatta perustuu kasvavassa määrin yrityksen omistamaan ja hallinnoimaan immateriaaliseen ja henkiseen omaisuuteen.

MISTÄ OSISTA BRÄNDI MUODOSTUU?

Yrityksen omistamasta ja hallinnoimasta immateriaalisesta ja henkisestä omaisuudesta muodostuu hyvin pitkälti niin itse yrityksen kuin sen tuottamien palveluiden ja/tai valmistamien tuotteiden BRÄNDI.

Vallitsevassa kilpailussa maailmassa BRÄNDI ei ole pelkästään mainonnallinen, markkinoinnillinen, myynnillinen, asiakaskokomuksellinen, imagollinen, viestinnällinen, juridinen, strateginen, tuotekehityksellinen, valmistuksellinen tai mikään muukaan yksittäinen erillistapahtuma tai -asia vaan kaikista edellä mainituista eri osatekijöistä muodostuva kokonaisvaltainen kaiken yrityksen jokapäiväisen toiminnan kattava, läpäisevä ja kokoava jatkuvassa muutostilassa oleva kokonaisuus, joka luo ja muodostaa yrityksen ja sen valmistamien tuotteiden ja tarjoamien palveluiden markkina-arvon.

MIHIN BRÄNDIN DNA:ta TARVITAAN?

Tunnettua sanontaa mukaillen ”BRÄNDI ei koskaan lepää” eikä sitä saa milloinkaan päästää lepäämään koska muutoin se voi menettää markkina-arvonsa hyvinkin nopeasti.

Kun tiedät, mistä eri osatekijöistä yrityksesi ja sen valmistamien tuotteiden ja tarjoamien palveluiden BRÄNDI tosiasiallisesti tällä hetkellä muodostuu ja miten erilaiset niin yrityksen sisäiset kuin ulkoisetkin tekijät niihin vaikuttavat niin yritykselläsi on paremmat eväät edistää tuotteiden ja palveluiden myyntiä ja kasvattaa niiden, kuten yrityksesikin markkina-arvoa. Tiedä nykyisyys, jotta voit suunnitella tulevaisuutta yrityksesi parhaaksi.

BRÄNDIN DNA KYSYMYSSARJA

Olemme kehittäneet kysymyssarjan, jonka tarkoituksena on selvittää yrityksenne tämän hetkinen BRÄNDIRAKENNE.  Kysely on jaettu YHDEKSÄÄN osioon. 

  1. osiossa selvitetään yleisellä tasolla yrityksen rakennetta;
  2. osiossa käydään lävitse yrityksen toimintaympäristöä;
  3. osiossa käsitellään yrityksen omistusrakennetta, johtoa ja työntekijöitä;
  4. osiossa käsitellään yrityksen sopimus- ja yhteistyökumppaneita;
  5. osiossa käsitellään yrityksen kilpailijoita;
  6. osiossa tarkastellaan yrityksen asiakaskuntaa ja kuluttajarakennetta;
  7. osio sisältää kysymyksiä, jotka koskevat jakoa yritys- ja tuotantobrändien välillä ja miten ne ovat rakentuneet yrityksessänne;
  8. osio on suhteellisen laaja sen merkityksellisyydestä johtuen ja keskittyy brändeihin ja niiden eri osioihin ja elementteihin liittyvään juridiikkaan. Osio sisältää BRÄNDIN suojaan, käyttöön, valvontaan ja puolustamiseen liittyviä kysymyksiä. Vastaajan ei tarvitse olla juristi pystyäkseen vastaamaan tämän osion kysymyksiin;
  9. osiossa käydään läpi lyhyesti yrityksenne brändi- ja liiketoimintastrategiaan liittyviä yleisiä kysymyksiä.

VASTAAMALLA BRÄNDIN DNA KYSELYYN!

Vastaamalla kyselyyn tarjoamme Teille nyt ainutlaatuisen  tilaisuuden saada täysin ilmaiseksi analyysin BRÄNDIENNE nykytilasta ja tasosta.  Jatko sitten riippuu täysin Teistä! Me olemme yhteistyökumppaniemme kanssa valmiita auttamaan yritystänne kohti vahvempia BRÄNDEJÄ JA MENESTYSTÄ.

Kaikki vastaukset käsitellään yksilöllisesti ja luottamuksellisesti ja analyysin tulos luovutetaan vain yrityksen nimeämille henkilöille. Tarkempia ohjeita vastaamiseen löydät vielä kyselyn alusta.

 

KYSELYYN PÄÄSET ALLA OLEVASTA LINKISTÄ

BRÄNDIN DNA